Хорольська районна рада
Хорольський район, Полтавська область

27 березня, в кімнаті депутата, голова районної ради Віра Мартюк провела засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради

Переглядів: 234

27 березня, в кімнаті депутата, голова районної ради Віра Мартюк провела засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові районної ради.
Участь у роботі взяли виконувач обов’язків голови РДА Сергій Абрамов, заступник голови районної ради Роман Гловацький, сільські голови, начальник центрального районного відділення ПАТ «Укрпошта» Таміла Плужник, головний редактор газети «Вісті Хорольщини» Наталія Ватуля.


На засіданні розглянуто наступні питання:
1. Про надання послуг поштовими відділеннями Хорольського району.
Рижов Андрій Миколайович, директор Полтавської дирекції ПАТ "Укрпошта", провів презентацію досягнень дирекції на шляху реорганізації та продемонстрував фінансові результати дирекції та поштових відділень, розташованих на території Хорольського району.
Протягом останнього року проведені значні роботи по зниженню операційних витрат часу на доставку вантажів, збільшено кількість магістральних маршрутів підприємства через поштові відділення Полтавської дирекції. Розширено спектр послуг компанії, проведено ряд важливих заходів, завдяки яким Полтавська дирекція займає 7 місце у загальнодержавному рейтингу, поступаючись лише містам-мільйонникам та густонаселеним областям, випереджаючи області з аналогічною густотою населення. Загалом «Укрпошта» 82% операційної виручки отримує у містах-мільйонниках, тож показники дирекції у порівнянні досить високі.


Компанія постійно розвивається. Зараз, наприклад, щодня через відділення «Укрпошти» відправляється більше посилок, ніж за весь 2016 рік.
Але, на жаль, діяльність «Укрпошти» в цілому збиткова. Лише 42 відділення на Полтавщині за підсумками минулого року отримали прибуток. Проте стратегія державної компанії спрямована на збереження існуючих відділень та беззбиткове їх функціонування. Для досягнення цієї амбітної мети застосовуються безпрецедентні заходи та інноваційний підхід. І якщо макроекономічна діяльність вже дає свої результати то для покращення функціонування сільських відділень необхідно провести ряд робіт. Перш за все організаційних.
Переглянуто структуру формування заробітних плат начальників відділень та листонош. Левова її частина складається із бонусів за надання послуг компанії. Наприклад, листоноша може надавати послуги із страхування авто чи іншого майна прямо на дільниці обслуговування та отримувати за це бонуси. Деякі працівники пошти на Полтавщині лише за цей вид послуг щомісячно отримують по декілька тисяч гривень. Загальний перелік послуг постійно розширюється, система бонусів удосконалюється. Загалом ті працівники, які ефективно використовують нову систему нарахування бонусів щомісячно отримують до 10 тисяч гривень заробітної плати. Але, на жаль, не весь персонал компанії ефективно користується перевагами такої структури оплати праці. 
Стимулюючи перш за все ефективність праці персоналу поштових відділень, керівництво дирекції планує скоротити їх збитковість. 
Найближчим часом планується встановлення у поштових відділеннях терміналів самообслуговування із функцією видачі готівки та придбання автомобілів для надання послуги «пересувне поштове відділення». При потребі дирекції у 73 автомобіля, в цьому році очікують на 10 одиниць.


Співпраця з органами місцевого самоврядування актуальна у контексті комп’ютеризації відділень з метою підвищення якості обслуговування та проведенні роз’яснювальної роботи серед населення щодо нових можливостей компанії.
На координаційній раді розглянуто пропозиції щодо комп’ютеризації поштових відділень району.

2. Про доступність медичного обслуговування населення району в рамках реформування системи охорони здоров’я.
Виноград Михайло Васильович, головний лікар комунального некомерційного підприємства "Хорольська центральна районна лікарня Хорольської районної ради Полтавської області» проінформував, що 13 березня 2019 року між Національною службою здоров’я та НКП «Хорольська ЦРЛ» укладено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
На сьогодні КНП «Хорольська ЦРЛ» надається цілодобова медична допомога по всіх профілях.
За 2018 рік в стаціонарі проліковано близько 7000 пацієнтів, проведено близько 2500 хірургічних втручань, відбулося 250 пологів. В дитячому відділенні проліковано 760 дітей. Завдяки наявності в структурі лікарні відділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії та високопрофесійним діям персоналу по реанімації пацієнтів у важких станах, показник смертності в 2 рази нижчий.


Високий кадровий потенціал лікарні забезпечено завдяки наявності службового житла для лікарів. З метою залучення молодих фахівців планується проведення реконструкції нежитлової будівлі під багатоквартирний житловий будинок для медичних працівників.
На Полтавщині впроваджується пілотний проект медичної реформи з опрацювання нових механізмів оплати вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги.


Загалом по області планується створення 10 лікарень інтенсивного лікування. 1 з них в Хоролі, на базі ЦРЛ. На даний момент розроблено проектно-кошторисну документацію на реконструкцію та будівництво ряду об’єктів лікарні, проводяться або заплановані до виконання найближчим часом реконструкції ряду відділень лікарні для функціонування у статусі лікарні інтенсивного лікування та цілодобового надання екстреної допомоги жителям Західного госпітального округу.
Проблемним питанням є впорядкування надання стоматологічної допомоги в умовах реформи.

Соболь Леонід Миколайович, головний лікар комунального некомерційного підприємства "Хорольський районний центр первинної медико – санітарної допомоги" Хорольської районної ради Полтавської області повідомив, що в результаті реформи первинної ланки медицини, основний фінансовий ресурс спрямовано на профілактичну складову, яка складає близько 80% навантаження сімейних лікарів.


Профілактична складова, тобто попередження розвитку захворювань, боротьба із фактовами ризику їх виникнення входить до першочергових завдань діяльності лікарів загальної практики сімейної медицини. Але для ефективної роботи в таких умовах потрібне відповідальне ставлення до свого здоров’я перш за все пацієнтів. 
На даний момент первинну медичну допомогу надають 13 сімейних лікарів та 3 педіатра. 2 із них перебувають у декретній відпустці. Загалом по району укладено 25487 декларацій, що становить 78% від загальної кількості населення..
Ведеться робота по впровадженню електронної медичної картки амбулаторного пацієнта, електронного запису пацієнта на прийом та ряд інших послуг.
Затверджено графіки роботи із 6-ти денним робочим тижнем з 8.00 до 18.00 год. у будні дні та з 8.00 до 13.00 год. в суботу. За гнучким графіком чергують 3 автомобілі «невідкладної допомоги».
Постійно ведеться робота по покращенню матеріально-технічної бази амбулаторій та ФАПів району.
Гострим питанням є забезпечення відповідно до потреб автомобільною технікою. В умовах реформи потребує оптимізації діяльність ФАПів, які фінансуються з місцевого бюджету.

« повернутися до списку новин